پرسش های متداول





آیا «داروخانه آنلاین» مجوز فعالیت دارد؟


بله، شما میتوانید در بخش «مجوزهای داروخانه آنلاین» تمام مدارک و مجوزهای لازم را پیدا کنید.


همچنین شما میتوانید خبر مربوط به افتتاح «داروخانه آنلاین» را در سایت وزارت بهداشت ملاحظه فرمایید.


با کمال اطمینان در «داروخانه آنلاین» فعالیت کنید!






ثبت سفارشات









۱- چگونه می توانم سفارش خود را ثبت کنم؟


شما برای ثبت سفارش و خرید از فروشگاه اینترنتی «داروخانه آنلاین» پس از اینکه کالای مورد نظر را انتخاب کردید آن را به سبد خرید اضافه و به ترتیب مراحل خرید اینترنتی را تکمیل نمایید.


جهت ثبت سفارش می بایست در سایت ثبت نام کرده باشید یا اینکه در حین خرید مراحل ثبت نام را تکمیل نمایید. خواهشمند است اطلاعات تماس و ایمیل خود را صحیح وارد کنید تا بتوانید از ثبت سفارش و مراحل ارسال آن آگاه شوید.


دقت کنید که آدرس مورد نظر خود برای دریافت سفارش را درست و دقیق ثبت کرده باشید.


از تعداد محصول و مبلغ نهایی سفارش مطمئن شوید.


اکنون سفارش شما ثبت شده است!






2- چطور می توانم از «کد تخفیف» و «کارت هدیه» استفاده کنم؟


می توانید پس از انتخاب محصولات و اضافه کردن به سبد خرید خود، وارد بخش «مشاهده سبد خرید» شوید و پس از بررسی محصولات انتخابی خود، در بخش «اعمال تخفیفات» کد تخفیف و یا کد کارت هدیه را وارد نمایید.


قابل ذکر است که برای استفاده از این کدها، شما باید داخل «داروخانه آنلاین» «ثبت نام» کنید و یا اگر از قبل حساب کاربری ساخته اید، باید «وارد» حساب خود شوید.






3- آیا می توان بدون ثبت نام در سایت یا داشتن حساب کاربری، سفارش خود را ثبت نمایم؟


خیر، شما برای ثبت سفارش در DarookhaneOnline.com حتما باید دارای حساب کاربری باشید. برای این کار بر روی قسمت ثبت نام در سایت کلیک کرده و حساب کاربری خود را بسازید.


شما با عضویت در فروشگاه اینترنتی «داروخانه آنلاین» خرید آنلاین لذت بخشی را تجربه کرده و از مزایای آن بهره مند خواهید شد.


شما می توانید:


- سریع و ساده خرید کنید.


- به راحتی مراحل خرید خود را پیگیری کنید.


- سوابق خرید خود را مشاهده نمایید.


- کالایی که دوست دارید را به لیست علاقه مندی ها اضافه کنید.


- نظر، نقد و و بررسی خود را با دیگران به اشتراک بگذارید.


- از فروش های ویژه، تخفیف ها و قیمت روز محصولات با خبر شوید و همیشه از دیگران یک قدم جلوتر باشید!


به خانواده DarookhaneOnline خوش آمدید!






4- آیا می توانم بعد از ثبت سفارش آن را تغییر دهم یا کنسل کنم؟


خیر، متاسفانه پس از تایید نهایی سفارش امکان تغییر آن وجود ندارد. اگر تمایل به لغو و یا تغییر سفارش خود دارید لطفا با واحد خدمات پس از فروش «داروخانه آنلاین» تماس بگیرید، آن ها حتما شما را راهنمایی خواهند کرد.






5- چگونه می توانم سفارشات خود را پیگیری کنم و از وضعیت آن ها مطلع شوم؟


می توانید وارد حساب کاربری خود شوید و از قسمت "سفارشات من" از وضعیت آن ها مطلع گردید.


شما با خیالی آسوده می توانید خرید اینترنتی خود را پیگیری کنید!






6- آیا می‌توانم برای شخص دیگری از «داروخانه آنلاین» خرید کنم و سفارش من تحویل آن شخص شود؟


بله، شما می توانید در حین ثبت سفارش هنگامی که به مرحله "اطلاعات ارسال" می رسید با انتخاب «افزودن آدرس جدید»، آدرس و مشخصات تحویل گیرنده سفارش را وارد نمایید.






7- آیا می توانم در روز های تعطیل و نیمه شب نیز سفارشات خود را ثبت کنم؟


شما می توانید در ۲۴ ساعت شبانه روز و ۷ روز هفته و حتی در روزهای تعطیل سفارشات خود را ثبت کنید.






8- آیا بعد از ثبت سفارش نیاز است برای اطمینان از درستی آن با «داروخانه آنلاین» تماس بگیرم؟


خیر، بعد از ثبت سفارش «داروخانه آنلاین» اطلاعات مربوط به سفارش شما را ایمیل و پیامک میکند و در صورت نیاز کارشناسان با شما تماس می گیرند.


شما با اطمینان خاطر خرید اینترنتی خود را انجام دهید!






9- آیا می توانم سفارشم را تلفنی ثبت نمایم؟


جهت انجام یک خرید سریع و آسان و تحویل به موقع سفارشات به مشتریان عزیز، امکان خرید آنلاین برای شما فراهم شده است که می تواند تجربه خریدی دلچسب و منحصر بفرد را برای شما به ارمغان آورد.


آنلاین خرید کنید و در جریان تمام مراحل سفارش خود از ثبت تا ارسال، قرار بگیرید!


«داروخانه آنلاین» برای راحتی آن دسته از عزیزانی که به دلایلی قادر به خرید آنلاین نیستند، امکان ثبت سفارش تلفنی را نیز فراهم کرده است.








پرداخت سفارشات








۱- چگونه می توانم مبلغ خرید خود را پرداخت کنم؟


همه مشتریان عزیز فروشگاه «داروخانه آنلاین» می توانند از طریق درگاه اینترنتی و با استفاده از همه کارت های بانکی که عضو شبکه شتاب هستند مبلغ خرید خود را پرداخت نمایند. همچنین جهت رفاه حال شما، «داروخانه آنلاین» امکان پرداخت در محل برای شهروندان تهران و امکان واریز کارت به کارت برای عزیانی که از شهرهای دیگر اقدام به خرید کرده اند را به وجود آورده است. برای اطلاعات بیشتر و دقیق تر لطفا به صفحه روش های پرداخت مراجعه کنید.


شما با هر روشی که دوست دارید می توانید خرید کنید، اما ما خرید آنلاین را توصیه می کنیم!






۲- از کدام کارت های بانکی برای پرداخت هزینه خرید آنلاین خود می توانم استفاده کنم ؟


شما می توانید با استفاده از تمام کارت های بانکی که عضو شبکه شتاب هستند، مبلغ خرید خود را به صورت آنلاین پرداخت کنید.






۳- برای پرداخت در محل چه شرایط و محدودیت هایی وجود دارد؟


متاسفانه در حال حاضر برای تمام مناطق کشور امکان پرداخت در محل وجود ندارد و تنها در شهر تهران (به دلیل ارسال پیک موتوری) این امکان وجود دارد؛ و برای شهر های دیگر (به دلیل ارسال توسط پست پیشتاز) امکان پرداخت در محل وجود ندارد و الزاما پرداخت باید به صورت آنلاین و یا کارت به کارت صورت گیرد.






۴- در صورتی که پرداخت اینترنتی ناموفق باشد و مبلغ آن از حسابم کم شود چکار کنم؟


گاهی ممکن است در هنگام پرداخت آنلاین، شبکه بانکی قطع شود یا به دلایل دیگر پرداخت ناموفقی انجام گیرد. معمولا در این حالت پول شما در حساب های میانی بانک است و خود بانک مغایرت را برطرف کرده و آن مبلغ را به حسابتان عودت می دهد. در صورتی که تا ۷۲ ساعت بعد مبلغ کسر شده به حسابتان بازگشت نخورد، با بانک عامل پرداخت اینترنتی تماس بگیرید تا مغایرت برطرف گردد.






۵- آیا می توانم مبلغ سفارش خود را به صورت اقساط بپردازم؟


خیر، در حال حاضر چنین امکانی وجود ندارد.






۶- آیا پرداخت اینترنتی در DarookhaneOnline امن است؟


 ما سعی کرده ایم پرداخت اینترنتی را به گونه‏‌ای طراحی کنیم که امن و راحت باشد. با وجود این شما نه تنها برای خرید از فروشگاه اینترنتی «داروخانه آنلاین» بلکه هنگام هرگونه پرداخت اینترنتی، برای اطمینان از امنیت پرداخت خود نکات زیر را رعایت فرمایید.


- با مشاهده قسمت آدرس (Address Bar)، در مرورگر (Browser) وب خود مطمئن شوید از پروتکل امن https به جای پروتکل http استفاده می‏‌شود. به عبارت دیگر باید در ابتدای آدرس، https وجود داشته باشد.


- قبل از ورود اطلاعات از وجود قفل طلائی رنگ در قسمت بالا و سمت راست صفحه مرورگر وب خود مطمئن شوید. در صورت عدم مشاهده این قفل، از وارد کردن اطلاعات کارت خود خودداری کنید.


- برای ورود اطلاعات کارت خود حتماً از صفحه کلید مجازی موجود استفاده کنید.








ارسال سفارشات











۱- پس از اینکه سفارشم را ثبت کردم چقدر طول می کشد به دستم برسد؟


زمان رسیدن سفارش با توجه به عواملی نظیر محل و نحوه تحویل سفارش متفاوت است. برای اطلاعات بیشتر در این مورد می توانید به صفحه اطلاعات ارسال رایگان مراجعه نمایید.






۲- آیا می توانم سفارش خود را با مراجعه به «داروخانه آنلاین» به صورت حضوری تحویل بگیرم؟


از آن جا که DarookhaneOnline وابسته به «داروخانه شبانه روزی دکتر زهرا شهبازی» می باشد و یکی از اهداف آن این است که شما برای خرید، دیگر مجبور به سفرهای درون شهری و برون شهری نشوید و از وقت خود به بهترین نحو استفاده کنید، لذا ما سفارش شما را به مکانی که شما آدرس داده اید تحویل می دهیم.


بدون اتلاف وقت خرید کنید!


اما امکان خرید حضوری در محل «داروخانه شبانه روزی دکتر زهرا شهبازی» وجود دارد، و شما می توانید با مراجعه به محل داروخانه، واقع در زعفرانیه، بلوار بهزادی، نرسیده به خیابان ثارالله، پلاک ۷ اقدام به خرید حضوری فرمایید.


همچنین به دلیل منع ارسال دارو از طرف وزارت بهداشت و غیرقانونی بودن این امر،مشتریان عزیزی که درخواست دارو دارند، پس از استعلام از موجودی داروی مورد نظر، می توانند به صورت حضوری از «داروخانه شبانه روزی دکتر زهرا شهبازی» داروی خود را تهیه نمایند.






۳- هزینه ارسال سفارش چقدر است؟


در حال حاضر هزینه ارسال تمام سفارشات بالاتر از ۲۰۰ هزار تومان رایگان است، و در صورتی که مبلغ سفارش پایین تر از این مقدار باشد هزینه ارسال آن 10 هزار تومان می باشد.






 ۵- آیا می توانم سفارش خود را در روز و ساعت دلخواه تحویل بگیرم؟


زمان رسیدن سفارشات تهران حداکثر 24 ساعت می باشد که قبل از ارسال به صورت تلفنی با مشتری هماهنگی صورت می گیرد و خارج از تهران با توجه به مکان تحویل سفارش متفاوت است، که معمولا پس از تحویل به پست، بر اساس محدوده جغرافیایی بین ۲۴ تا ۷۲ ساعت زمان لازم است تا سفارش به دست شما برسد اما زمان دقیق آن را نمی توان تعیین کرد.


فروشگاه اینترنتی «داروخانه آنلاین» همه تلاش خود را به کار برده است تا بتواند رضایت شما عزیزان را جلب نماید و سفارشات مطابق خواسته شما به دستتان برسد اما با این وجود به دلایل مختلف مانند برنامه زمان بندی ارسال و مشکلات ترافیکی، وعده تحویل سفارش راس ساعت معین برای DarookhaneOnline مقدور نمی باشد!


هدف ما همواره جلب رضایت شما است!






۶- سفارش ها چه زمانی به پست تحویل داده می شوند؟


همه سفارش های مشتریان، پس از طی مراحل پردازش، هر روز ساعت ۱۱ صبح تحویل واحد پست پیشتاز می شوند و طبعا سفارشاتی که تا ساعت ۹ صبح آن روز ثبت و پردازششان کامل شده باشد در آن روز ارسال می شوند و سفارشات مربوط به بعد از آن در روز کاری بعد ارسال می شوند.






۷- آیا می توانم سفارشی که پست پیشتاز شده است را رهگیری کنم؟


بله، شما می توانید شماره 24 رقمی مرسوله پست شده را در «سامانه رهگیری مرسولات پستی» وارد کرده و سفارش خود را رهگیری نمایید.


آدرس سامانه رهگیری مرسولات پستی:

http://itemtracking.post.ir


این کد پس از ارسال سفارش، توسط تیم «داروخانه آنلاین» برای مشتریان عزیز ایمیل می شود.


هر لحظه می تواند از محل دقیق سفارش خود با خبر باشید!






۸- تحویل با پیک موتوری در تهران شامل چه محدوده هایی است؟


در حال حاضر فقط سفارش‌هایی که در محدوده‌های زیر در شهر تهران قرار دارند امکان ارسال توسط پیک «داروخانه آنلاین» را دارا هستند و سایر محدوده‌ها از طریق پست پیشتاز ارسال می‌شوند:


از سمت شرق:

تا حکیمیه


از سمت غرب:

تا بزرگراه آزادگان


از سمت جنوب:

تا بزرگراه آزادگان




مناطق جاده بهشت زهرا، باقرشهر، واوان، پالایشگاه، نیروگاه برق، قیامدشت، شهرک صنعتی عباس آباد، چهاردانگه، اسلامششهر، شهر ری و... در محدوده تحویل از طریق پیک نیستند و به صورت پست پیشتاز ارسال می شوند.

















اطلاعات این صفحه به روز رسانی می شود.

آخرین آپدیت: 11 مرداد ماه 1398.



مرکز تعامل با مشتریان «داروخانه آنلاین»:

4187 2680 021


 «داروخانه آنلاین» در پیام رسان ها:

تلگرام: 943 33 63 0991

واتس اپ: 943 33 63 0991

اینستاگرام: DarookhaneOnline